Inbound vs. Outbound
Inbound marketing – novi, sofisticiran i pametan marketing. Što to znači?
U svijetu pretrpanom reklamama, kupci su “evoluirali”, postali su sve više sumnjičavi i reagiraju s nepovjerenjem na reklamne poticaje. Inbound marketing je slojevit koncept i umjesto agresivnih kampanja te nametanja proizvoda i usluga, pametno obrađuje korisnike te nastoji “zavrijediti” njihovu pažnju i naklonost. Orijentiran je na kreiranje kvalitetnog i korisnog sadržaja koji je prilagođen željama i potrebama potencijalnih kupaca.
Inbound marketing je učinkovita poslovna strategija. Stvorit ćete izvrsno korisničko iskustvo i pritom omogućiti rast i razvoj svog poslovanja!
Jedna od osnovnih stvari je SEO optimizacija kojom ćete putem organske tražilice dovesti posjetitelje na web stranicu. Kad smo ih jednom doveli, potrebno je pružiti im što više korisnih informacija. Pisanje blogova o temama koje Vaše kupce interesiraju, chat asistencija uživo, marketing na društvenim mrežama i na stranicama koje potencijalni korisnici posjećuju…
Važna je i briga o korisnicima nakon odlaska s web stranice. Metodom Inbound marketinga plasirat ćemo samo one informacije koje odgovaraju na želje i potrebe potencijalnih kupaca putem kanala koje su oni sami odabrali: Google, društvene mreže, newsletter….
Kako izgleda usluga Inbound marketing kod nas?
- Provest ćemo opsežno istraživanje tržišta, potražnje i konkurencije
- Razgovarat ćemo o vašim ciljevima, željama i mogućnostima
- Kreirat ćemo cjelovitu strategiju za vaš nastup na svim dostupnim online kanalima s jasno naznačenim projektima i vremenskim okvirima
- Svakodnevno ćemo pratiti projekte i optimizirati ih uz pomoć naprednih alata za poboljšanje izvedbe – cilj nam je sa što manjim budžetom ostvariti veće rezultate!
- Dobit ćete izvještaj o uspješnosti projekta, potrošnji, povratu investicija, konkurenciji, kretanju tržišta i savjete kako poboljšati prodaju
Želite više?
Ostavite nam podatke te ćemo vas u najkraćem mogućem roku nazvati.